Γιατί με την Μάργκαρετ Θάτσερ βγήκε πολύς ντουνιάς στο δρόμο και πανηγύριζε ενώ με την ομοιδεατησα τ

Γιατί με την Μάργκαρετ Θάτσερ βγήκε πολύς ντουνιάς στο δρόμο και πανηγύριζε ενώ με την ομοιδεατησα τ
-- - - - - -- -- --- -ΔΕ ΘΑ ΜΑΣ ΓΡΑΨΕΙ Η ΙΣΤΟΡΙΑ.ΕΜΕΙΣ ΘΑ ΓΡΑΨΟΥΜΕ ΙΣΤΟΡΙΑ- - -[[ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙΣ ΟΤΑΝ ΣΟΥ ΜΕΓΑΛΩΣΕΙ?.!]]...ΤΟ ΝΑ ΘΥΜΩΣΕΙΣ ΟΤΑΝ ΓΡΑΦΟΥΝ ΚΑΤΙ ΓΙΑ ΣΕΝΑ ΕΝΑΙ ΔΕΙΓΜΑ ΑΠΟΤΥΧΙΑΣ.-Ο ΡΑΒΕΛ ΔΕΝ ΘΥΜΩΣΕ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ {[ΔΕΝ ΤΟΝ ΑΝΕΦΕΡΕ ΕΠΙΔΕΙΚΤΙΚΑ}] ΣΕ ΚΑΠΟΙΑ ΙΣΤΟΡΙΑ ΤΗΣ ΓΑΛΛ.ΜΟΥΣΙΚΗΣ-ΕΝΩ ΑΝΤΙΘΕΤΑ ΜΙΧΑΗΛ ΜΟΥΤΖΟΥΡΗΣ ΘΥΜΩΣΕ ΟΤΑΝ ΕΒΑΛΑΝ [[kάθε καρυδιάς καρύδι]]ΣΤΗΝ ΕΠΑΙΤΗ-ΡΙΔΑ ΤΩΝ ΕΛΛ.ΓΕΛΟΙΟΓΡΑΦΩΝ.......................................................................................................Οι αναντίρρητες σοσιαλιστικές ρίζες του φασισμού 09/12/2021 • 07:31[ Του Εμμάνουελ Ρινκόν]Ο Παζολίνι λέει οτι οι πραγματικοι αναρχικοί ειναι οι φασίστες.Ο ΤΖΕΝΤΙΛΕ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΟΠΑΔΟΣ ΤΟΥ ΕΝΕΡΓΕΙΟΚΡΑΤΙΚΟΥ ΙΔΕΑΛΙΣΜΟΥ ΚΑΙ ΤΗΣ ΑΠΟΛΥΤΗΣ ΔΥΝΑΜΗΣ [ΠΟΥ ΟΔΗΓΕΙ ΣΤΗΝ ΕΠΙΒΟΛΗ]ΛΕΕΕΙ ΟΤΙ Η ΒΑΣΗ ΤΟΥ ΦΑΣΙΣΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΑΡΙΣΤΕΡΗ ΚΑΙ ΟΧΙ ΔΕΞΙΑ.. Τις τελευταίες λίγες δεκαετίες διεξάγεται μια βαθιά συζήτηση για τις ιδεολογικές ρίζες του φασισμού, και πάνω απ’ όλα, παρατηρείται μια μεγάλη παρανόηση ως προς τις κολλεκτιβιστικές αρχές που προήγε αυτό το αυταρχικό κίνημα. Για να κατανοήσει κανείς καλύτερα αυτή την ιδεολογία είναι αναγκαίο να γνωρίζει σε βάθος τη ζωή, τις πεποιθήσεις και τις αρχές τόσο των πολιτικών (όπως του Μπενίτο Μουσολίνι), όσο και των φιλοσοφικών του ηγετών (όπως του Τζιοβάνι Τζεντίλε). Ο Μουσολίνι ήταν ένας Ιταλός στρατιωτικός, δημοσιογράφος και πολιτικός που υπήρξε μέλος του Ιταλικού Σοσιαλιστικού Κόμματος για 14 χρόνια, το 1910, διορίστηκε αρχισυντάκτης της εβδομαδιαίας εφημερίας La Lotta di Classe (Η πάλη των τάξεων) και τον επόμενο χρόνο δημοσίευσε ένα δοκίμιο με τον τίτλο “Το Τρεντίνο στα μάτια ενός Σοσιαλιστή”. Η δημοσιογραφία και ο πολιτικός του ακτιβισμός τον οδήγησαν στη φυλακή, αλλά σύντομα μετά την αποφυλάκισή του, το Ιταλικό Σοσιαλιστικό Κόμμα - που αποκτούσε ολοένα και μεγαλύτερη ισχύ και είχε σημειώσει μια σημαντική νίκη στο Κογκρέσο της Ρέτζιο Εμίλια - τον έθεσε επικεφαλής της εφημερίδας Avanti! (Εμπρός) του Μιλάνου. Αυτός ο έντονος πολιτικός ακτιβισμός ήρθε μετά το τέλος του Α’ Παγκοσμίου Πολέμου, ο οποίος αποτέλεσε ένα σημείο καμπής στη ζωή του Μουσολίνι. Στην αρχή, ως ένας ηγέτης του Σοσιαλιστικού Κόμματος ανήκε σε ένα αντι-παρεμβατικό κίνημα, που αντιτασσόταν στη συμμετοχή της Ιταλίας στον Α’ Παγκόσμιο Πόλεμο. Στη συνέχεια όμως εντάχθηκε στους παρεμβατιστές, απόφαση που του κόστισε τη διαγραφή του από το Σοσιαλιστικό Κόμμα. Ο Μουσολίνι συμμετείχε στον πόλεμο και αξιοποίησε τη δυσαρέσκεια των Ιταλών, λόγω των λίγων ανταλλαγμάτων που απέκτησαν με τη Συνθήκη των Βερσαλλιών. Στη συνέχεια κατηγόρησε γι’ αυτό τους πρώην συντρόφους του στο Σοσιαλιστικό Κόμμα, και τότε ξεκίνησε ο σχηματισμός των Fasci Italiani di Combattimento που εξελίχθηκαν στο Ιταλικό Φασιστικό Κόμμα. Βασιζόμενος έντονα στα εθνικιστικά αισθήματα που κυριαρχούσαν ως αποτέλεσμα του πολέμου, ο Μουσολίνι ανήλθε στην εξουσία διά της βίας, αγωνιζόμενος εναντίον των παραδοσιακών σοσιαλιστών και θωρακιζόμενος από τη διαβόητη επιλαρχία των μελανοχιτώνων. Τότε μόνο άρχισε να παίρνει σχήμα το ιδεολογικό σύμπλεγμα του φασισμού. Ποιος ήταν ο ιδεολογικός πατέρας του φασισμού; Σχεδόν όλοι γνωρίζουν ότι ο Καρλ Μαρξ είναι ο ιδεολογικός πατέρας του κομμουνισμού και του σοσιαλισμού, και ότι ο Άνταμ Σμιθ είναι ο πατέρας του καπιταλισμού και του οικονομικού φιλελευθερισμού. Ξέρετε όμως ποιος είναι ο νους πίσω από τον φασισμό; Πιθανότατα όχι, και μπορώ να σας πω εκ των προτέρων ότι ο φιλόσοφος πίσω από τον φασισμό ήταν επίσης ένας ορκισμένος σοσιαλιστής. Ο Τζιοβάνι Τζεντίλε, ένας νεοεγελιανός φιλόσοφος, ήταν ο διανοητικός πατέρας του “δόγματος του φασισμού” το οποίο συνέγραψε σε συνεργασία με τον Μπενίτο Μουσολίνι. Οι πηγές έμπνευσης του Τζεντίλε ήταν στοχαστές όπως ο Χέγκελ, ο Νίτσε και επίσης ο Καρλ Μαρξ. Ο Τζεντίλε έφτασε μέχρι και να διακηρύξει ότι “ο φασισμός είναι μια μορφή σοσιαλισμού, και μάλιστα η πιο βιώσιμη μορφή του”. Μια από τις πιο συχνές ερμηνείες αυτής της φράσης είναι πως ο φασισμός είναι σοσιαλισμός που βασίζεται στην εθνική ταυτότητα. Ο Τζεντίλε πίστευε πως όλες οι ιδιωτικές δράσεις πρέπει να στοχεύουν στην εξυπηρέτηση της κοινωνίας. Αντιτασσόταν στον ατομικισμό, καθώς για τον ίδιο δεν υπήρχε καμία διάκριση ανάμεσα στο ιδιωτικό και το δημόσιο συμφέρον. Στις οικονομικές του προτάσεις, υπερασπιζόταν τον υποχρεωτικό κρατικό κορπορατισμό και ήθελε να επιβάλει ένα αυτάρκες κράτος (βασικά, πρόκειται για την ίδια συνταγή που θα χρησιμοποιούσε και ο Χίτλερ κάποια χρόνια μετά). Μια βασική πτυχή της λογικής του Τζεντίλε ήταν πως η φιλελεύθερη δημοκρατία είναι επιβλαβής καθώς εστιάζει στο άτομο, γεγονός που οδηγεί στην ιδιοτέλεια. Υπερασπιζόταν την “πραγματική δημοκρατία” υπό την οποία το άτομο θα υποτάσσεται στο κράτος. Με την έννοια αυτή, προέτασσε τις σχεδιασμένες οικονομίες όπου το κράτος είναι αυτό που καθορίζει τι, πόσο και πώς θα παραχθεί. Ο Τζεντίλε και μια άλλη ομάδα φιλοσόφων δημιούργησαν τον μύθο του σοσιαλιστικού εθνικισμού, σύμφωνα με τον οποίο μια χώρα που διευθύνεται ορθά από μια ανώτερη ομάδα μπορεί να επιβιώσει χωρίς διεθνές εμπόριο, αρκεί όλα τα άτομα να υποτάσσονται στους σχεδιασμούς της κυβέρνησης. Ο στόχος ήταν η δημιουργία ενός κορπορατιστικού κράτους. Πρέπει να θυμόμαστε ότι ο Μουσολίνι προήλθε από το παραδοσιακό Ιταλικό Σοσιαλιστικό Κόμμα, αλλά λόγω της ρήξης του με αυτό το παραδοσιακό μαρξιστικό κίνημα, και λόγω των ισχυρών εθνικιστικών συναισθημάτων που κυριαρχούσαν τότε, οι βάσεις για τη δημιουργία του νέου “εθνικιστικού σοσιαλισμού”, όπως ονόμαζαν τον φασισμό, ανατράπηκαν. Ο φασισμός εθνικοποίησε τη βιομηχανία όπλων, όμως σε αντίθεση με τον παραδοσιακό σοσιαλισμό, δεν υποστήριζε ότι όλα τα μέσα παραγωγής πρέπει να ανήκουν στο κράτος, αλλά περισσότερο ότι το κράτος πρέπει να κυριαρχεί επί αυτών. Οι ιδιοκτήτες των βιομηχανιών θα “διατηρούσαν” τις επιχειρήσεις τους, αρκεί να υπηρετούσαν τις οδηγίες του κράτους. Αυτοί οι ιδιοκτήτες επιχειρήσεων επιτηρούνταν από δημόσιους αξιωματούχους και κατέβαλλαν υψηλούς φόρους. Ουσιαστικά, η “ιδιωτική ιδιοκτησία” δεν υπήρχε πλέον. Επίσης θεσπίστηκε φόρος επί του κεφαλαίου, η κατάσχεση αγαθών των θρησκευτικών κοινοτήτων και η κατάργηση των επισκοπικών ενοικίων. Ο κρατισμός ήταν το γενικό πρόσταγμα, χάρη στο εθνικιστικό και κολλεκτιβιστικό αυτό αφήγημα, και όλες οι προσπάθειες των πολιτών έπρεπε να ευνοούν το κράτος. Φασισμός: το αντίθετο του φιλελευθερισμού και του καπιταλισμού. Ο φασισμός υποστήριζε ότι αντιτίθεται στον φιλελεύθερο καπιταλισμό, αλλά και στον διεθνή σοσιαλισμό, εξ ου και η ιδέα του “τρίτου δρόμου”, της ίδιας θέσης που υποστήριξε χρόνια μετά και ο περονισμός στην Αργεντινή. Αυτή η αντίθεση στον διεθνή σοσιαλισμό και κομμουνισμό είναι ακριβώς αυτό που προκάλεσε τόσο μεγάλη σύγχυση ως προς την ιδεολογική τοποθέτηση του φασισμού, του ναζισμού και του περονισμού. Καθώς αυτές οι ιδεολογίες αντιμάχονταν την παραδοσιακή διεθνιστική μαρξιστική αριστερά, αποδόθηκαν στο ρεύμα των ακροδεξιών κινημάτων, ενώ η αλήθεια είναι πως, όπως καταδείχθηκε παραπάνω, οι συγκεντρωτικές οικονομικές πολιτικές τους διέπονταν από κολλεκτιβιστικές και σοσιαλιστικές αρχές, καθώς αντιτάσσονταν ανοιχτά στον καπιταλισμό και την ελεύθερη αγορά, και ευνοούσαν τον εθνικισμό και την αυτάρκεια. Υπό την έννοια αυτή ο φασισμός, όπως διατυπώθηκε από τον φιλόσοφο που δημιούργησε αυτή την ιδεολογία, τον Τζιοβάνι Τζεντίλε, είναι μια ακόμη μορφή σοσιαλισμού - συνεπώς δεν επρόκειτο για μια μάχη της αριστεράς εναντίον της δεξιάς, αλλά μεταξύ διαφορετικών αριστερών ιδεολογιών, μιας διεθνιστικής και μιας εθνικιστικής. Ο Μπενίτο Μουσολίνι μάλιστα το 1943 πρότεινε την “κοινωνικοποίηση της οικονομίας” γνωστή και ως φασιστική κοινωνικοποίηση. Για να το πετύχει αυτό, ζήτησε τις συμβουλές του ιδρυτή του Ιταλικού Κομμουνιστικού Κόμματος, Νικόλα Μπομπάτσι, ο οποίος ήταν ο κύριος συγγραφέας του “Μανιφέστου της Βερόνας”, της ιστορικής διακήρυξης με την οποία ο φασισμός προήγε τη διαδικασία της οικονομικής “κοινωνικοποίησης” για να εμβαθύνει τον αντικαπιταλισμό και την αυτάρκεια, και με την οποία επίσης η Ιταλία έγινε γνωστή ως “Ιταλική Σοσιαλιστική Δημοκρατία”. Στις 22 Απριλίου του 1945 στο Μιλάνο, ο φασίστας ηγέτης θα διακήρυττε τα εξής: “Τα προγράμματά μας ξεκάθαρα ισοδυναμούν με τις επαναστατικές μας ιδέες και ανήκουν στο χώρο που στο δημοκρατικό καθεστώς ονομάζεται “αριστερά”. Οι θεσμοί μας είναι ένα άμεσο αποτέλεσμα των προγραμμάτων μας, και το ιδανικό μας είναι το Εργατικό Κράτος. Δεν μπορεί να υπάρχει καμία αμφιβολία περί αυτού: είμαστε η εργατική τάξη σε μια μάχη ζωής και θανάτου εναντίον του καπιταλισμού. Είμαστε οι επαναστάτες που αναζητούν μια νέα τάξη. Εφόσον έτσι έχουν τα πράγματα, το να αναζητήσουμε βοήθεια από την μπουρζουαζία επικαλούμενοι δήθεν τον ερυθρό κίνδυνο θα είναι παράλογο. Το πραγματικό σκιάχτρο, ο πραγματικός κίνδυνος, η απειλή εναντίον της οποίας πολεμούμε αμείλικτα, προέρχεται από τη δεξιά. Δεν είναι καθόλου προς το συμφέρον μας να έχουμε ως σύμμαχο την καπιταλιστική μπουρζουαζία έναντι της απειλής του ερυθρού κινδύνου, καθώς στην καλύτερη περίπτωση θα επρόκειτο για έναν άπιστο σύμμαχο, που θα προσπαθεί να μας κάνει να υπηρετήσουμε τους δικούς του σκοπούς, όπως έχει κάνει παραπάνω από μια φορές με κάποια επιτυχία. Δεν θα μακρηγορήσω γιατί είναι εντελώς περιττό. Είναι μάλιστα βλαβερό, καθώς μας κάνει να συγχέουμε τις μορφές των γνήσιων επαναστατών της οποιασδήποτε απόχρωσης με τον άνθρωπο της αντίδρασης που ενίοτε χρησιμοποιεί τη δική μας γλώσσα”. Έξι μέρες μετά τις δηλώσεις του αυτές, ο Μπενίτο Μουσολίνι συνελήφθη και εκτελέστηκε.................................................................... Δε χρειαζότανε να γίνει πρόεδρος ο Τραμπ για να κυβερνήσει τον τόπο.Ισα-ισα που μόλις προέδρεψε σταμάτησε να τον κυβερνάει....

Πέμπτη 15 Μαρτίου 2012

πτερορουντες μνημες σειρα τριτη.καταγραφες μνημονιακων πλακων που επισημαινουν κατοικιεσ δισσημοτητων.τις αλλες δυο σειρες θα τες βρειτε σε παλιοτερες










ΣΥΝΕΧΙΖΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΗ ΚΑΤΟΙΚΙΩΝΙΣΤΟΡΙΚΩΝ ΠΡΟΣΩΠΩΝ ΠΟΥΤΥΧΑΙΑ ΣΥΝΑΝΤΗΣΑ ΕΠΙΣΗΜΑΙΝΩ ΟΤΙ ΣΤΗΝ ΑΛΕΞΑΝΤΡΙΑ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΑΒΑΦΗ,ΣΕ ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ ΚΑΙ ΠΛΑΚΑ ΤΟΥ ΠΑΡΘΕΝΗ,ΣΤΟ ΨΥΧΙΚΟ ΤΟΥ ΚΟΣΜΑ ΠΟΛΙΤΗ,ΣΤΗ ΒΕΝΕΤΙΑ ΤΟΥ ΤΙΖΙΑΝΟ,ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ ΟΔΟΣ ΡΙΣΠΟ १४ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΧΑΡΑΚΤ ΛΑΠΙΚ,ΤΟΥ ΜΠΕΡΛΙΟΖ ΣΤΗ ΡΗ ΟΥΝΙΒΕΡΣΙΤΕ,ΣΤΟ ΜΙΛΑΝΟ Η ΒΙΛΑ ΤΟΥ ΕΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΦΟ ΚΑΙ ΤΟΥ ΜΕΓΑΛΟΥ ΤΟΣΚΑΝΙΝΙ ΣΤΗ ΒΙΑ ΑΡΤΟΥΡΟ ΤΟΣΚΑΝΙΝΙ।TOLEDO TO ΣΠITI MOUΣEIO GREKO
PARIS=CHAMPS ELΥSEES 122 ΣΠITI KOMH AHENRΥ LABEAW ΠΡOTOΠOΡOU ΓΑΛΛΙΚΗΣ....AEΡOΠΛOIAΣ
ALEXANDREIA,ΣΠITI KABAΦH....ΣTHN ΠΛEON KAKOΦHMH ΠEΡI0ΧH KAI...OUGΗARETI,MAΛANOU,AΛΙΘΕΡΣH

PARIS OΔOΣ ΣEBAλIE NTI πIAΡ,ΣΠITI Ε.PIAF

MAΡAI ΣΠΙTI ETIEN MAΡΣEΛ
ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΗ MONZENI KAI ΣEN BINΣENT THΣ MONTMAΡTHΣ,ΣΠITI EKTOΡA MΠEΡΛIOZ

MONMAΡTH KAMΠARE ΛAΠΕN ANZIΛ KONTA ΣTH LEPIK TO ΠIO KAKOΦHMO KAMΠAΡE THS ΠOΛHΣ ΣTO OΠOIO ΣUXNAZE KAI O ΠΙΚAΣO

ΡH MΠANK,ANTOUAΝ MΠOUKANBIΛ-ΠOΛITIKOΣ ΕΜΕΝΕ ΕΚΕΙ

ΥΠAΡΧOUN ΔIAΣΠAΡTEΣ ΣE ΠOΛΛA THΣ ΠOΛHΣ ΣHMEIA ΠΛAKETEΣ AΦIEΡΩMENEΣ ΣE MARPTΥΡΕΣ THS ΓEΡMANIKHΣ KATOΧHΣ......EΔΩ EΠΕΣE O ENAΣ EKEI O AΛΛOΣ....AUTOI EΠEΣAN ΓIA TH ΓAΛΛIA,H OΠOIA KAI TOUΣ TIMHΣE TA ΔEONTA ΣE MIA ΥΣTEΡOΦHMIA THN OΠOIA EINAI ANIKANOI NA THN AΠOΛAUΣOUN.....AΛHΘEIA....ΟΣΟΙ HTAN ΣTO ΠAΓKΡATI-ΣΤΗΓΙΑΦΚΑ THΣ OΔOU ΔAMAΡEΩΣ....ΓIA TH TIMH TINOΣ EΠEΣAN;TOU EAΥTOU TΩN;

O MIΣEΛE ΣTH ΡH ΣEN NTOMINIK

O ANTRE MALRΕΑUΧ ΣTH ΡH MΠAK TOU KARTIE ΛATEN NO44

BARON 36 0 MIΣEΛEΤ







O MEΓAΣ AΡXITEKTΩN ΦΡANΣOUA MANΣAΡ ΣTH Ρह ΡAYEN 5 TOU MAΡΕ

O A.ΜΠIΣKINI,ITAΛOΣ AΡIΣTOΚΡATHΣ ΣTH ABENIOU MONTEN ΠOU EMEINE KAI O MEΓAΛOΣ ΣΥΓΡ.AYEN MΠOΣKE

MEΓAΣ ANTRE ZINT ΣTH ΡH BANΩ 5/7

MEΓAΣ ΠOIHTHΣ ΠOΛ ΦAΡΓK ΣTH ΦEΡEΩNHMH ΠΛATEIA TOU KAPTIE ΛATEN

O TRISTAN ΒERNAR ΣTH ΡH TEΡNEΡ

O ΓΚONKOUΡ ΣTO MAΡAI

O XABIE MAΡIAΣ ΣTH ΡH NTE ΣEN

O KOΣMOΠOΛITHΣ FRANZ LIST ΣTHN ΠΛATEIA ΠOU ΦEΡEI TO ONOMA TOU
KONTA ΣTO ΓKAΡ NTH NOΡNT

O ΧANΣ AΡΠ ΣTO ΠΡOAΣTEIO KΛAMAΡT

O ΡOUΣΩ ΣTO MONMOΡENΣΥ

O ΣATΩMΠΡIAN ΣTO ΣATO MAΛAMΠΡU,BIΛEN ΣΥΡ ΣEN

O MAΛAΡME KONTA ΣTO MΠOUΛEBAΡ MΠATINIOΛ

ΣTH ΓΩNIA THΣ ΡH NTH ΜΠAK KAI ΡH NTE BAΡEN HTAN TO ΠERIΦHMO KAMΠAΡE TΩN ΔUO AΓΓEΛΩN ΠOU HTAN EΔΡA MIAΣ OMAΔAΣ ΣUNOMOTΩN ENANTION TOU NAΠOΛEONTOΣ ME EΠIKEΦAΛH TON KANTOUAΛ

ΣTH ΡH BAΡEN 56 O ΛOUI AΡAΓKON ME THΝ EΛΣA TΡIOΛE

O ΓIATΡOΣ ZΩΡZ ΦOUΡΥ ΣTHN AΠOBAΘΡA ΣEN OΓKYΣTEN 25

O ΓKOUΣTAB MOΡΩ ΣTH MONTEΦOUKO 14

O ΠEΡOUBIANOΣ ΠOIHTHΣ KAIΣAΡ BAΛIEΧO ΣTH
OΔO MOLER 20

ΣTO ΣANOUA H BAΛΛANTON ME TON ΓIO THΣ OUTΡIΓIO

O MEΓAS ΠIΣΣAΡO ΣTHN ΠONTOUA 2

AΡNOU IΜΠEΛIN 5 ΠAΛI O ARAGON

O MΠΡAΣENΣ ΣTO BAΛOUA ΠΡOAΣTEIO

O ΦΡANΣIΣ MΠEIKON ΣTO ΠΡOAΣΤEIO ΣANTIΓI

O ΠΡOEΔΡOS THΣ ENΩΣHΣ ΓAΛΛΩN ΣUΓΡAΦEΩN ΠIEΡ ΣANΛEN ΣTH ΜΠOUΛBAΡ MAZENTA 64

ΣTHN πλATEιA TAΡAΣ ΣBETΣENKO TOY QUARTIER LATIN ΥΠAΡΧEI ENA ΠEΡΙΦHMO OΡΘOΔOΞO MONAΣTHΡI_KONTA ΣTO ΣEN MIΣEΛ_ΠOU ΦIΛOΞENHΣE ΠOΛΛEΣ ΠΡOΣOΠIKOTHTEΣ AΠO EΛΛHNEΣ KAI OUKΡANEZOΥΣ
ΣTH NTE MAΡΓKO ΥΠAΡXEI TO KAΦE ΦIOΡE ΠOU ΣΥΧNAZE O ΣAΡTΡ,H ZΥΛIET ΓKΡEΚO,O KAMΥ,H ΣIMON NTE MΠOBOUAΡ....MOUΣA TOU ΣAΡTΡ KAI AΛΛOI ΠOΛOI

ΣTH ΦEΡEΩNΥMH ΠΛATEIA THΣ MAΔΡITHΣ EMEINE O ΓIATΡOΣ GREGORIO MARANION,BIA ΡEKOΛETOΣ

O KOKTΩ ΣTO ΠΡOAΣTΕIO MIΛ ΦOΡE

O KΛΩNT NTEMΠIΣU ΣTHN ΠΕΡΙΦHMH BΙΛΛA TΩN MEΔIKΩN ΣTH ΡΩMH

O ΧEIΡOUΡΓOΣ FELIX TERIER ΣTH ΡH ΣOΛΕ ΦEΡINION 11 PARIS
O MEΓAΛOΣ ΓAΛΛOΠOΛΩNOΣ ΠOHTHΣ KAI TEΧNOKΡITIKOΣ ΓKIΓIΩM AΠOΛINEΡ ΣTH MΠOUΛBAΡ ΣEN ZEΡMEN 202 AΠO TO1903 ΩS TO 18

O ΠIONEΡOΣ TΩN ΓAΛΛIKΩN ΣIΔHΡOΔΡOMΩN ZAN ΦΡANΣOUA ΓKAΛΛ ΣTH ΡH ANTMIΡAΛ KOΛINU ΠIΣΩ AΠO TO ΛOUBΡO
Ο ΧΕΜΙΝΓΟΥΕΗ ΣΤΗ ΡΗ ΚΑΡΝΤΙΝΑΛ ΛΑΜΟΥΕΝ
O ΠOIHTHΣ ΠIEP EMMANOΥEΛ ΣTH ΡH BAΡEN 61

O ΦIΛOΣOΦOS KAI ΨUΧIATΡOΣ ΠIEΡ ZANET-ΠΡOΔΡOMOΣ TOU LAKAN_
ΣTH ΡH BAΡEN 54 STO IΔIO ΣΠITI ΠOU EMEINE KAI H AΘΛHTΡIA BIRGINIA HERIOT

O RONSΕΑW,IΔΡΥTHΣ THΣ ΣΧOΛHΣ TOU ΛOUBΡOU ΣTH KENTΡIKH ΠΛATEIA TOU ΣEN ZEΡMEN ON ΛE

O TOUΡΓKENIEB ΣE IΔIOKTHTH KATOIKIA TOY BOUZIVAL....O MEΓAΣ ZΩΓΡAΦOΣ ENTOUAΡNT BIΓIAΡ AΠO TO 1908-26 ΣTH ΠΛATEIA ANTOΛΦ MAΞ ΣTH MONMAΡTH

O BEΡIΣTHΣ ΣΥNΘETHΣ ΓOUΣTAΥOΣ ΣAΡΠANTIE ΣTO 66 THS ABENΙΟΥ ROCΗESOUARD

ΣTH ΡH MΠΡIΣET 21 THΣ SΥNOIKIAΣ TΩN EUΡΩΠAIΩN O MEΓAΣ NATOUΡAΛIΣTHΣ EMIΛ ZOΛA AΠO TO1889

O ΓIANΝOUΛHΣ ΧAΛEΠAΣ ΣTH OΔO ΣΠΥΡOMHΛOU ΣTH NEAΠOΛH EΞAΡΧEIΩN

ΣTH ΡH MΠOUΡΓΚNON 30 EINAI AKOMA TO KAΦE MΠΡAΣEΡI KΛAMΠ NTE ΠOET
ΠOU IΔΡΥΘHKE ΣTA 1961

ΣTON IΔIO ΔΡOMO KAI ΣTO 19 HTAN O KAΘHΓHTHΣ EMIΛ ΛIAN

KONTA ΣTO ΡH MΠAMΠIΛON O ΡOUMANOΣ ΦΙΛOΣOΦOΣ.................ΕΜΙΛ ΤΣΟΡΑΝ





ΣEBINIE 5 ΠOΛITIKOΣ ΡAΣΠAIΓ
H MEΓAΛH NEOKΛAΣIKH ΣUNΘETIΔA POLIN BIARNTO ΣTH ΡH ΣEN ZEΡMEN 243

ΣΤΗ ΡΗ ΡOKEΤ 85 ZAN BEΡME

KONΡANT MΠOUΣKEN ΚOUET MEΓAΣ EΘNIKOΣ OΛANΔOΣ ΘEATΡIKOΣ ΣYΓΡAΦEAΣ KAI HΘOΠOIOΣ ΣΥΓΧΡONOΣ TOU ΡEMΠΡANT ΣTH ΡH OUNIBEΡΣITE KONTA ΣTO INBAΛΙNT

KAI H MEΓAΛH ΠAPNAΣIAKH ΠOIHTΡΙA.....ΘHΛIKO
BEΡΛAIN THN EIΠAN ...KONTEΣA AN NTE NOAIΓ EMEINE ΣE ENA KATEΔAΦIΣMENO KAI ANOIKOΔOMHMENO NEOKΛAΣIKO ΣTH ΡH ΒOΒOURGΗ 22 KONTA ΣΤΟ INBAΛINT

O OUΓΓΡOΣ ΠOIHTHΣ ATIΛA ZOZEΦ ΣTH ΡH BIE KOΛOMΠIE ΠOU EMEINE KAΠOTE KAI O ΠIKAΣΣO

O ΔEYTEΡOΣ ΩΣ MEΓAΛOΣ HΘOΓΡAΦOΣ THΣ TEΧNHΣ ΜΕΤΑ ΤΟ ΛΩΤΡΕΚ....O STENLEΙN EMEINE ΣTH ΡH ΓKOΛENKOUΡNT 73

KAI O ΣATΙΡIKOΣ ΣΥΓΡ. ZINOBIEB ΣTO KENTΡO THΣ ΛΩZANHΣ



ΤΕΛΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΣΤΗ ΜΟΝΜΑΡΤΗ ΤΟ ΠΕΡΙΦΗΜΟ ΜΠΑΤΩ ΛΑΒΟΥΑΡ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΜΙΑ ΛΑΒΥΡΙΝΘΩΔΩΣ ΠΕΡΙΠΛΟΚΗ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΟΥ ΤΗΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΝ ΓΙΑ ΑΤΕΛΙΕ ΚΑΙ ΣΤΕΚΙ [ΚΑΤΙ ΣΑΝ ΠΡΟΔΡΟΜΟΣ ΠΡΟΠΟΜΠΟΣ ΤΩΝ ΣΗΜΕΡΙΝΩΝ ΑΥΤΟΝΟΜΩΝ ΣΤΕΚΙΩΝ] ΚΑΛΙΤΕΧΝΕΣ ΣΑΝ ΤΟΝ ΠΙΚΑΣΣΟ,ΤΗ ΦΕΡΝΑΝ ΟΛΙΒΙΕ,ΤΟΝ ΧΟΥΑΝ ΓΚΡΙΣ,ΤΟΝ ΜΑΞ ΖΑΚΟΜΠ,ΤΟΝ ΝΤΟΝΓΚΕΝ,ΤΟΝ ΜΟΝΤΙΛΙΑΝΙ ΚΑΙ ΠΟΛΟΥΣ ΑΛΛΟΥΣ...ΣΗΜΕΡΑ ΤΟ ΟΙΚΗΜΑ ΕΧΕΙ ΚΑΤΕΔΑΦΗΣΤΕΙ[ΙΣΩΣ ΚΑΙ ΛΟΓΩ ΠΥΡΚΑΙΑΣ] ΔΙΑΤΗΡΩΝΤΑΣ ΜΟΝΟ ΤΗΝ ΠΡΟΣΟΨΗ ΚΑΙ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΤΟΥ ΕΙΣΟΔΟ....ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΕΧΕΙ ΔΙΑΜΟΡΦΩΘΕΙ ΣΕ ΚΑΤΟΙΚΙΑ...ΚΡΙΜΑ ΓΙΑΤΙ ΑΝ ΥΠΗΡΧΕ ΙΣΩΣ ΜΕΤΑΒΑΛΕΤΩ ΣΕ ΓΚΑΛΕΡΙ Η ΣΕ ΤΟΠΟ ΠΡΟΣΚΙΝΗΜΑΤΟΣ ΑΠΟ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ।




ΣΤΗ ΜΑΔΡΙΤΗ ΤΕΛΟΣ ΥΠΑΡΧΕΙ Ο ΓΕΝΕΘΛΙΟΣ ΟΙΚΟΣ ΤΟΥ ΧΟΥΑΝ ΓΚΡΙΣ ΣΤΗ BΙΑ ΚΑΡΜΕΝ



ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΝΤΙΚΕΝΣ,ΤΟΥ ΘΑΚΕΡΥ,ΤΗΣ ΓΟΥΛΦ,ΤΟΥ ΚΙΠΛΙΓΚ,ΤΟΥ ΟΥΑΙΛΝΤ,ΤΟΥ ΟΥΕΛΛΣ,ΤΟΥ....ΣΕΡΛΟΚ ΧΟΛΜΣ [ΟΛΟΙ ΞΕΡΟΥΜΕ ΠΟΥ] ΚΑΙ Ο ΧΩΡΟΣ ΠΟΥ ΗΤΑΝ ΤΟ ΠΕΡΙΦΗΜΟ ΓΚΛΟΜΠΑΛ ΘΗΑΤΕΡ ΤΟΥ ΣΕΞΠΗΡ



ΣΤΗ ΜΑΔΡΙΤΗ ΣΤΗ ΒΙΑ ΝΤΕ ΑΤΟΤΣΑ ΕΞΩ ΑΠΟ ΤΟ ΔΗΜΟΤΙΚΟ ΚΟΝΣΕΡΤ ΧΩΛ ΑΝΑΦΕΡΕΤΕ ΟΤΙ ΕΚΕΙ ΣΤΗΝ ΔΕΚΑΕΤΙΑ ΤΟΥ ३० Ο ΣΕΡΓΚΕΙ ΠΡΟΚΟΦΙΕΦ ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕ ΚΑΙ ΕΚΤΕΛΕΣΕ ΤΟ ΔΕΥΤΕΡΟ ΚΟΝΤΣΕΡΤΟ ΤΟΥ ΓΙΑ ΠΙΑΝΟ ΚΑΙ ΟΡΧΗΣΤΡΑ...ΕΝΩ ΣΤΗΝ ΟΡΛΕΑΝΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΓΕΝΝΕΘΛΙΟ ΚΑΙ ΚΑΘΟΛΟΥ ΓΕΝΝΑΘΛΙΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑΣ ΤΗΣ ΖΑΝ ΝΤ/ΑΡΚ



ΣΕ ΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΛΑΤΕΙΑ ΤΗΣ ΛΙΣΣΑΒΟΝΑΣ -ΚΟΝΤΑ ΣΤΗΝ ΟΠΕΡΑ-ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΕ Ο ΠΕΣΟΑ
ΣΤΟ ΚΕΝΤΡΟ ΤΟΥ ΛΟΝΔΙΝΟΥ Η ΕΠΑΥΛΗ ΠΟΥ ΕΜΕΙΝΕ Ο ΜΕΓΑΣ ΙΣΤΟΡΙΚΟΣ ΚΑΡΛΑΙΛ




ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΚΕΝΣΙΓΚΤΟΝ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΤΖΩΝ ΡΑΣΚΙΝ ,ΚΑΙ ΣΤΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΜΕΡΙΣ ΤΗΣ ΟΔΟΥ ΡΙΒΟΛΙ ΣΤΟ ΠΑΡΙΣΙ ΕΜΕΝΕ ΣΥΧΝΑ ΜΑΖΙ ΜΕ ΤΗ ΓΥΝΑΙΚΑ ΤΟΥ Ο ΣΑΛΒΑΝΤΟΡ ΝΤΑΛΙ
ΥΠΑΡΧΕΙ ΕΠΙΣΗΣ ΣΤΟ ΛΟΝΔΙΝΟ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΟΥ ΚΑΝΑΛΕΤΟ-ΠΟΥ ΕΖΗΣΕ ΕΚΕΙ ΓΙΑ ४ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΣΤΟ ΛΒΩΦ ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΠΟΥ ΓΕΝΝΗΘΗΚΕ Ο ΠΕΡΙΦΗΜΟΣ ΖΑΧΕΡ ΜΑΖΩΧ ΚΑΙ ΠΟΥ ΕΖΗΣΕ Ο ΜΕΓΑΛΟΣ ΑΝΤΑΜ ΜΙΣΚΙΕΒΙΤΣ।
-ΣΤΗ ΝΕΑ ΥΟΡΚΗ ΥΠΑΡΧΕΙ ΤΟ ΠΕΡΙΦΗΜΟ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΟ ΤΣΕΛΣΙ ΟΠΟΥ ΓΙΑ ΜΕΓΑΛΑ ΔΙΑΣΤΗΜΑΤΑ ΕΜΕΙΝΑΝ ΕΚΕΙ ΟΙ ΤΕΝΕΣΗ ΟΥΙΛΙΑΜΣ,ΑΛΛΑΝ ΓΚΙΝΓΚΣΜΠΕΡΓΚ,ΟΥΙΛΙΑΜ ΜΠΑΡΟΟΥΖ,ΜΑΡΚ ΤΟΥΑΙΗΝ,ΚΕΡΟΥΑΚ κτλ ΣΤΟ ΜΙΛΑΝΟ ΣΤΗ ΦΕΡΕΩΝΗΜΗ ΟΔΟ ΕΖΗΣΕ Ο ΑΡΤΟΥΡΟ ΤΟΣΚΑΝΙΝΙ...ΣΤΟ ΚΑΚΟΦΗΜΟ ΚΑΜΠΑΡΕ ΛΑΠΙΝ ΑΝΖΙΛ ΤΗΣ ΜΟΝΜΑΡΤΗΣ ΕΣΥΧΝΑΖΕ ΚΑΙ Ο ΠΕΡΙΚΛΗΣ ΒΥΖΑΝΤΙΟΣΔ


Αναρτήθηκε από putsoi στις 10:17 π.μ. 0 σχόλια

Ετικέτες








Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου